diumenge, 22 de juliol del 2012

Historietes.. però avui una idea!

Holaaa!!! Avui no vinc amb més historietes, sinó amb una idea que vaig tenir llegint  ''¿Sabes que te quiero?''. Resulta que se'm va acudir que per fer la meva història més entretinguda podria fer que enlloc que la única protagonista sigui l'Anna, i els altres són de ''reparto'', fer una cosa semblant al llibre "L'estiu dels texans blaus". No us sona? Verano en vaqueros! La Tibby, la Carmen, la Bridget, la Lena... No? 
Buenuu doncs són quatre noies que durant l'estiu comparteixen uns texans perquè no poden estar juntes i les quatre comparteixen protagonisme.
I això pensava, que l'Anna, la Carla, la Isabel i la Mònica es passessin el protagonisme i cadascuna narra el seu tros. Hauré de canviar algunes coses i afegir capítols abans i pel mig però jo crec que molariaa no?
Doncs això. Què us semblaa? Si no us agrada dieu eh? Sensee vergonya!!! 
COMENTEEU!!! I RECOMANEU EL MEU BLOG!!
Us estimuuuut!!!

2 comentaris:

  1. Mai havia sentit parlar del llibre "L'estiu del texans blaus", però l'idea em sembla molt bona! Adelante con ella!

    ResponElimina
  2. Sii?? Gràcies! Serà una mica complicat i encara no sé com fer-ho per ordenar-ho tot, però amb una mica de paciència em sembla que ho aconseguiré!
    I sobretot us seguiré demanant la vostra opinió perquè aquí qui manen són els lectors!!

    ResponElimina