dilluns, 5 de novembre del 2012

I'm in love with you.. and all your little things!

Your hand fits in mine like it's made just for me, but bear this in mind it was meant to be. And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks and it all makes sense to me.
Oh, per favor!!! M'encanta aquesta cançó! 
Us deixo l'enllaç, enserio, jo la trobo preciosa, Little things.

És l'amor en estat pur, l'eterna història en què les noies no se senten bé amb elles mateixes, ens veiem potes de gall, curves, no ens agrada la nostra veu en els vídeos, ens fa por saber què pesem, per por a engreixar-nos, i només ens veiem els defectes. I els nois de 1D repeteixen una i altra vegada que aquests detallets, això que pensem que són defectes, és el que ens fa especials i perfectes per ells.
I a sobre el vídeo ens deixa a totes les Directioners amb la bava que cau, perquè tota l'estona miren a la càmera, com si cantessin només per a nosaltres, i en Louis i en Niall, que normalment no canten massa, canten sols i m'encanta!! 

Perdoneu si em faig pesada amb això, segurament a algú de vosaltres no us agraden, però a qui sí, espero que estigueu d'acord amb mi!!

I per cert, si hi ha alguna Directioner, mirant aquest blog, comenteu: Teniu entrades pel maig a BCN?? Jo sí..:D

2 comentaris:

  1. Mencantamencantamencantamencantamencantamencantamencantamencantamencantamencantaaquestacançó!! Pensava que What Makes You Beautiful seria la seva millor cançó, pero quan vaig escoltar aquesta...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uoo:) Jo m'he passat tot el cap de setmana cantant-la, amb una hora ja me la sabia de memoriaa jajajaja les meves amigues l'estan rallant.. pero és tan maca!!!! *___________________*

      Elimina