diumenge, 16 de setembre del 2012

Nova imatgee!

Holaa!! Com ha anat el finde?? Espero que molt be:) A mi perfectee, m'han donat una molt bona notícia i estic morint d'alegria!:) jajajaj

Que us sembla el nou aspecte del blog?? Us explico la història de la portada ooks?

Resulta que un "amic molt amic" se'n va anar de la meva ciutat i com que segurament no ens veurem més (potser vindrà algun dia, vés a saber), una nit que feia molta calor vaig sortir a la terrassa de casa meva, i mirant el cel, se'm va acudir que es veien les estrelles, tot i que normalment des de la ciutat no es veuen, però aquella nit les vaig veure i també vaig pensar que, almenys, sempre estarem sota el mateix cel, no?

Que us vagi molt bé la nova setmana!! I recordeu que si trobeu a faltar algú, algú que se n'ha anat a una altra ciutat o país, doncs que sempre estareu sota el mateix cel, no? I ves a saber si us retrobeu algun dia..:)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada