dijous, 18 d’octubre del 2012

Re-historietes... (4)

M: -Mònica!! Desperta, que ja és de dia, dormilega!
-Ai, deixa'm en pau. Si tu has de fer la maleta, doncs la fas, però jo ja ho vaig preparar tot ahir, precisament per poder dormir fins tard aquest matí!
-Ui que estem emprenyats...
-Calla, imbècil!
-Ni tan sols t'aixecaries si et dic que la mare ens ha comprat uns pastissets perquè esmorzem tots junts??
-La mare encara està aquí?! I el pare?
-Els dos!- diu el meu germà, amb cara de superioritat.
-Aix, molt bé, ara vinc...
M'aixeco del llit i em poso bé el pijama. Uff, avui vaig cap a l'insti, començo tercer! I encara no m'ho crec. Vaig cap a la cuina, on el pare i la mare estan vestits, i el meu germanet gran i merdós està en pijama, impacient per menjar-se el pastisset.
-Bon dia, carinyo!- diu la meva mare.
-Bon dia, nena. -diu el meu pare.
-Bon dia.. -dic jo.
El meu germà no diu res.
Mica en mica, ens mengem els pastissets. Són boníssims! Quan acabem, la mare s'aixeca.
-Me'n vaig nens! M'esperen a l'estudi, avui gravem!
Ens fa cent petons a cada un i se'n va a la feina.
-Tu, pare, no vas a treballar, avui?
-No, avui m'he demanat un dia per estar amb vosaltres i acompanyar-vos.
 El pare passa poc temps amb nosaltres, també és actor, com la mare, i normalment van per tot el país fent musicals i sèries. A nosaltres, pràcticament ens han criat els avis i la tieta.
Al cap d'una estoneta el meu acaba de preparar-se l'equipatge i tots junts anem cap al Saint-Tropez. Tot just arribem, el meu germà diu adéu i se'n va amb els seus amics, i jo busco amb la mirada a la Sònia o la Paula. Quan les trobo, també vaig amb elles.
-Adéu, papa! Ja ens veurem d'aquí a un mes, no? Que et vagi molt bé la nova pel·lícula! Porta'm un record de Nova York, eh?? T'estimo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada