dilluns, 23 d’abril del 2012

Sant Jordi!!

Ooh! Ja està aquí un dels meus dies preferits de l'any!! *__*
Sant Jordi!! :) I avui em regalaran un llibre! I ja he rebut una rosa, i me'n falta una altra!!
I estic enamorada! :) Així que és el meu dia! Jajajaja..
I per això, avui no m'ho curro, només un poema que tothom ha sentit alguna vegada, però que m'encanta!

SANT JORDI GLORIÓS

Sant Jordi té una rosa mig desclosa,
pintada de vermell i de neguit;
Catalunya és el nom d'aquesta rosa,
i Sant Jordi la porta sobre el pit.

La rosa li ha contat gràcies i penes
i ell se l'estima fins qui sap a on,
i amb ella té més sang a dins les venes
per plantar cara a tots els dracs del món.


Josep Maria de Segarra (1894-1961)

 Espero que us regalin moltes roses i algun llibre! Un petonet! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada