dimecres, 2 de maig del 2012

One thing!

I need that one thing, you've got that one thing! Ooooh m'encanta aquesta cançó!
A veure, no em considero directioner, perquè no tinc res, cap CD, llibre, ni res sobre ells; tampoc he escoltat la majoria de les cançons, però aquesta és genial.
Se m'enganxa com una mala cosa, i em torno boja quan la sento, i m'encanta el videoclip.
No, enserio, gran cançó, i gran grup! I tots tan guapos... que els veig i em cau la bava... Oooish sobretot en Harry Styles :$ encara que en aquest tema de quin d'ells és més guapu cadascú té la seva pròpia opinió...
Buenu després d'aquest rollo d'adolescent ingenua, només dir-vos que no m'he drogat, encara que ho pugui semblar. Però avui estic especialment optimista. Oooooh!! I per cert, idiotes no en vull jo; no es permet entrar al meu cor sense permís. Sabeu que enamorar-se és una reacció química?? I jo que em pensava que era per qualsevol altre cosa més abstracte.. O sigui que sí, si no hi ha química entre dues persones, la cosa no funciona.
Uff, ho sento per aquest post tan desordenat (és el número 10!!!), i sorry també per no haver continuat Historietes. Però tan d'optimisme em fa embogir, i no em puc concentrar en res. Algú em vol posar de peus a terra?? Gràcies!!
#socfeliçsocfeliçsocfeliç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada